Hallo!

9 augustus 2011 - Alphen, Nederland

Hallo allemaal,

Over een paar dagen vertrekken we richting Zuidoost-Azië voor een reis van 10 weken. Via deze site zullen we jullie op de hoogte houden van onze belevenissen.

Liefs,

Michiel en Dominique

1. Inge de Jong:
    12 augustus 2011
    Geniet ervan en maak er een geweldige reis van!
    liefs, Inge
  2. Dick Houweling:
    12 augustus 2011
    Michiel, ik heb jou reeds een fantastisch verblijf toegewenst maar wil bij deze natuurlijk ook Dominique een heel mooie vakantie toewensen.
    Zal ik nog even een doos brochures afgeven. Wie weet kom je nog een potentiele afnemer tegen.
    Geniet met volle teugen, het is een prachtige omgeving. Dick
  3. Karin:
    12 augustus 2011
    Lieve do en Chiel, leuk dat we via dit medium op de hoogte worden gehouden, kijk al uit naar de eerste reisverhalen. Heel veel plezier en geniet met en van elkaar. Lfs
  4. Topscorer:
    12 augustus 2011
    Maak er een mooi reisje van. Geerdes, maak je niet druk om heren dos. Ik schiet de balletjes er net zoals vorig jaar wel in. En zo niet, dan niet. Lekker boeiend.

Succes!
    Gouden Schoen Winnaar seizoen 2010-2011
  5. eric-jan:
    Hallo jullie samen,

Maak er een hele moooooooooie reis van en vertel maar in geuren en kleuren wat je allemaal tegenkomt.
    gr. EJ
  6. Marjolein van Wermeskerken:
    Hoi jullie twee,
    over een paar uur vertrekt jullie vliegtuig. Lekker 10 weken reizen. Wees voorzichitg en geniet. Ik kijk ernaar uit om al jullie verhalen te lezen en misschien zelfs foto's te bewonderen.
    liefs Marjolein
  7. Eus en mar:
    Lieve allebei,
    Zojuist op Schiphol afscheid genomen... 10 weken is best lang, dus we tellen de dagen tot jullie weer terugkomen! MaaK er een mooie reis van. Er iszoveel moois te zien en zoveel te beleven. Wees heel voorzichtig en geniet van alle nieuwe indrukken. We verheugen ons op jullie berichten!
    Pap en mam cq eus en mar
  8. Mars:
    12 augustus 2011
    Alles al gezegd en gewhatsappt. Bij deze is het stalken begonnen! ;)
    Kus
  9. annemarie & henk:
    13 augustus 2011
    Jullie blog gevonden en wij gaan jullie dus de komende weken volgen! Heel veel plezier, heel veel genieten en ook voorzichtig!
    Liefs, a&h
  10. Annemarie:
    Lieve kids,
    Heel veel plezier tijdens jullie fantastische reisavontuur. Maximale inspiratie, letterlijk en figuurlijk alle zintuigen open zetten! En niet vergeten wat culinaire ideeën mee terug te nemen...
    Dikke hug, Annemarie & Erik
  11. oma S:
    Lieve Dominique en Michiel,
    jullie reis zal ik met veel belangstelling volgen.
    Heerlijk dat jullie dat ondernemen.
    Voorzichtig hé ?
    Dikke kus